Markkinointi on vaikea taiteenlaji. Pitäisi osata tuoda tyylikkäästi omaa brändiään esille, olla kustannustehokkaasti esillä oikeissa medioissa ja mikä tärkeintä: saada myytäville asunnoille paras mahdollinen näkyvyys.
Uskon toiston voimaan ja siksi olen ilmoitellut jo vuosia Helsingin Uutisten etusivulla vakituisesti joka viikonvaihde. Länsiväylä on ollut myös yksi pääkanavamme ja tänäkin viikonloppuna ilmoittelemme siellä näyttävästi esitellen kaikki myytävät kohteemme. Toimistomme vahvuuksia on se, että meidän ei tarvitse markkinoida tusinoittain eri välittäjiä vaan tusinoittain eri asuntoja. Siitähän meille maksetaan. Ilmoituksesta tulikin aika näyttävä, on tuossa vieressä.
Kevätsesonki on juuri nyt ns. räjähtämässä käsiin, mikä tarkoittaa sitä, että uusia asuntoja tulee valtavasti myyntiin. Me laitoimme tällä viikolla kymmenen uutta kaunista kotia markkinoille ja sen kunniaksi päätin vielä tehostaa printtinäkyvyyttämme Helsingin Sanomilla. Printistä ollaan montaa mieltä mutta jotenkin tuntuu, että meille se sopii. Kokeilin tehostettua nettimarkkinointia viime syksynä enkä kokenut siitä tulevan mitään lisäarvoa.
Tänä keväänä mennään siis näillä: Helsingin Sanomat ja Helsingin Uutiset ja Maison Luumin viikon vinkit, s’il vous plaît.