Viime syksynä lanseerasimme koko kiinteistönvälitysalaa mullistavan Tähtiluokitus-kampanjan. Halusimme tuoda esiin sen tosiasian, että ketjussamme on oikeasti parempia välittäjiä ja että asiakkaamme ovat myös sitä mieltä. Tätä ajatusta vahvistamaan olimme keränneet satoja aitoja asiakaspalautteita ja ne kaikki ovat olleet siitä asti nähtävillä nettisivuillamme. Eräs isohkon välitysfirman johtaja vähätteli ihan lehdessä asti tällaista yksilön esiin tuomista. No, uskalsimme siitä huolimatta jatkaa valitsemallamme avoimuuden linjalla ja siksi joka asuntokaupan jälkeen pyydämme kaupan molempia osapuolia antamaan rehellisen mielipiteensä välittäjän toiminnasta.
Ja mitä olemme saaneet? Satoja uskomattomia palautteita, missä asiakkaamme kiittävät ammattitaitoamme ja asiakaspalveluamme kerta toisensa jälkeen. Teen työni joka kerta parhaani mukaan ja silti odotan aina jännittyneenä sitä, millaista palautetta saan. Toistaiseksi kaikki hyvin 😉
Kampanjamme sai tällä viikolla näyttävän jatkon, kun Kampin Kauppakeskuksen alatorille pystytettiin jättimäinen kyltti, jonka juuressa oli maljakoissa tuhansittain ruusuja teemana ”Ruusuja ja risu” . Olemme saaneet asiakkailtamme niin paljon ruusuja palautteen muodossa (siis ei risuja vaan ruusuja..ymmärrättehän?), että halusimme antaa nyt vuorostamme ruusuja takaisin. Päivän aikana jaettiin kymmeniä tuhansia ruusuja ohikulkijoille ja sen ansiosta keskusta oli pian täynnä hymyileviä ihmisiä ruusut käsissään. Hyvän jakaminen on mahtavaa ja kun se tehdään ilolla ja hymyn kera, oli tunnelma näin suomalaisittain hyvinkin poikkeuksellinen ja päivän olisi toivonut vaan jatkuvan.
Näin meidän kesken: meidän päivä päättyi viereiseen baariin. Jatkoa seuraa…