Saan jonkun verran selitellä nettisivujeni osoitetta ja minua viisaammat markkinointi-ihmiset jaksavat hokea minulle, että nimeksi olisi pitänyt laittaa heidiluumi.fi, jotta sivut olisi helpompi löytää. Okei okei, myönnetään. Eihän tuo Maison taivu ihan vaivattomasti suomalaisen suuhun. Mutta enhän minäkään ole mikään rivivälittäjä 😉
Osa sydämestäni asuu Ranskassa ja sen takia lomamatkat suunnataan useimmiten Rivieran suuntaan ja lapset ovat joutuneet opiskelemaan pitkän ranskan koulussa. Sana Maison on siis ranskaa ja tarkoittaa koti. Eikö olekin ihan loogista? Luumin kodit = Maison Luumi. Ja jos jokainen suomalainen oppii vaikka vähän vahingossa yhden sanan ranskaa silloin tällöin, niin sehän on vaan positiivista.
(Ja niille markkinointi-ihmisille tiedoksi, että näille sivuille löytää joka kuukausi tiensä yli 800 kävijää eli ei pidä aliarvioida meidän asiakkaita…) Lisäys 8.4.2012: maaliskuussa tehtiin kävijäennätys yli 1100 kävijää! WAU!